Followers

Sunday, July 26, 2009

Terasa kerdilnya diri ini

Masih lagi di bengkel penulisan di Wisma DPI-Invergold Bandar Tasik Selatan. Sememangnya perjalanan ke mari telah ditakdirkan dan bukannya kebetulan. Terasa kecil sungguh diri ini. Ingatkan banyak perkara yang kita dah tahu tetapi hakikatnya masih banyak lagi perkara yang kita tak tahu dan kena ambil tahu. Hendak menulis pun mesti berguru supaya kita tidak salah tujuan. Mencari guru pun perlulah guru yang dapat memberi ilmu yang dapat diwariskan supaya tidak tersasar haluan. Bengkel ini membuatkan aku terasa masih lagi jauh perjalanan yang harus kutempuhi, masih lagi banyak perkara yang perlu aku pelajari dan banyak lagi liku-liku hidup yang bakal aku harungi. Impian bertemu insan-insan yang hebat dalam dunia penulisan sedikit demi sedikit dapat aku gapai peluang itu. Indahnya perjalanan hidupku.Alhamdulillah ya Allah. Kau berikan aku pelangi yang indah.

No comments:

Post a Comment