Followers

Tuesday, December 1, 2009

POLY FEST POLITEKNIK JOHOR BAHRU 2009

Pada 24 dan 25 November lalu, telah berlangsung program Polyfest PJB 2009 yang telah dirasmikan oleh Yang Berbahagia Tn. Hj Zulkifli bin Md Salleh, Pengarah Bahagian Pembangunan Akademik, Jabatan Pengajian Politeknik, Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia. Program ini julung kalinya diadakan sebagai satu usaha memperkenalkan produk-produk terbaik para pelajar semester akhir setiap jabatan induk kepada warga PJB sendiri khususnya dan warga luar amnya. Di samping itu, elemen keusahawanan diterapkan melalui pengendalian gerai-gerai jualan oleh para pelajar sesuai dengan fokus Kementerian Pengajian Tinggi yang ingin melaksanakan pembudayaan elemen keusahawanan di kalangan pelajar.

Program ini merupakan program PJB dan Unit Keusahawanan hanya bertindak sebagai pelaksana. Kerjasama dari setiap jabatan amat dihargai walaupun terdengar di telinga 'cakap-cakap belakang' yang kurang menyenangkan. Apa yang penting, prorgram ini berjaya dilaksanakan. Tahniah kepada para pensyarah yang memberikan komitmen sepanjang program ini dijalankan.


BANNER PERASMIAN
PERSIAPAN DI DALAM DEWAN


Pemasangan booth jabatan-jabatan


Erlia, tukang lipat itenary


 Apo den nak buek dongan belon-belon ni yo??


Pasang bang pasang...


Lawatan perasmi ke booth pameran


Inovasi pelajar-mesin pemotong pisang


Honda beat


Elegance of darkness


Pencipta robot dan robotnya


Dihasilkan daripada tepung.Anda percaya??


Tetap vogue!!!

Di luar dewan juga tidak kurang hebatnya dengan pelbagai aktiviti yang telah disediakan oleh Jawatankuasa aktiviti diketuai oleh saudara Charles Brilee. Ada karaoke, pameran, walk in interview, permainan dan sebagainya.




No comments:

Post a Comment