Followers

Thursday, August 6, 2009

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

Baru saja habis kelas. Argh....gagal!!!!!!!! Aku keluar dengan perasaan yang membuku di hati. Mana tidaknya...................., budak-budak ni jauh sangat bezanya dengan kelas yang pernah aku ajar sebelum ni. Perkataan tetamu pun tak pernah dengar, apatah lagi nak suruh definisikan perkatan tersebut! Huhuhuhu..................
Cabaran...cabaran......betul-betul menduga dan mencabar. Tak apa.............semua ini cabaran. Kalau tak ada cabaran, tak best pula rasanya perjalanan hidup kan. Kena faham juga tahap intelek diorang yang berbeza dengan pelajar normal. Aku pun tak bolehlah nak letak harapan terlalu tinggi bahawasanya mereka ini mudah faham apa yang aku ajar. Jadi, untuk mengelakkan aku terus inmotivated mengajar mereka-mereka yang istimewa ini, terus aku luahkan dalam blog. Sambil tu aku nak cari idea kejap lagi macam mana mau kasi setel ini hal............cabaran...cabaran..................

No comments:

Post a Comment