Followers

Thursday, August 6, 2009

sejuk gilerr...

Dari pagi hingga petang ari ni, satu kelas je yang aku masuk.Patutnya dua, tapi kelas petang terpaksa aku tangguhkan sebab attend meeting MQA. In other word, baru tukar tadi, mesyuarat Penjaminan Kualiti. Esok pagi-pagi aku dah plan nak ganti kelas. Bukan apa, kelas pertama dah tak masuk, tak best pulak rasanya. Kali ni aku nak menulis guna bahasa pasar je. Sesekali nak merasa best ke tidak guna bahasa macam borak2 biasa. Ok jugak ek....
Aku ni tak taulah pesen apa. Orang lain badan montel cam aku sume tahan sejuk. Tapi aku ni tak taulah kulit jenis apa. Kalau kat opis tu, siap standby stokin hoki nak menahan daripada rasa sejuk melampau. Menggigil-gigil aku dalam aircond kat opis ni. Pakai blazer pun seperti nggak ada maknanya.....Kalau gi kursus ke, sahnya kena bawak baju sejuk. Kalau tak, confirm kejung dalam aircond.....Aku pun tak paham apa masalah aku nie.
Ni nak balik rumah, nak try broadband dah aktif ke tak. Kalau tak aktif lagi...sok aku pi bebel lagilah kat celcom centre. Promise is a promise. U should provide servise as good as you promise to your customer. Costumer is always right. Tak gitu?................Dalam sejuk pun aku membebel. Sejuk pun sejuklah...Yang penting tak simpan bengang dalam ati..........abis marah, senyum, balik umah...tengok muka anak-anak...tengok muka hubby...musti hati senang. mesti hati tenang..mesti hati girang.......lalalalallalalalala......

No comments:

Post a Comment