Followers

Wednesday, August 5, 2009

PAGI NAN INDAH

Hari ini kelam kabut sikit. Namun bagi aku, kalau pagi je, mesti indah. Konon malam tadi nak siapkan nota untuk student, tup..tup, tertidurlah pulak. Ah....itu semua alasan klise. Dah biasa sangat dengar kan. Sudahnya, pukul 4.30 pagi aku terbangun. Apa lagi, terus aku siapkan nota untuk aku ajar hari ini. Sebenarnya nota dah ada, cuma kemas kini sikit. Kelas hari ini full, dari pukul 8 pagi hinggalah 4 suku petang. Jenuh hari ni ke sana ke mari. Kalau tak kurus jugak.......tak tau den nak kato!!!


Aku pakai baju warna pink-pink merah hari ini. Student aku bagi 2 tahun lepas. Walaupun dah nampak buruk sikit, aku sayang.....Aku akan pakai selagi boleh sebagai tanda penghargaan. Hari ini , aku akan jumpa semua pelajar semester 1 masa kelas ko-kurikulum. Peninglah aku nak ajar 30 orang lebih student pekak dalam satu masa. Pening......pening...... Mengajar 10 orang pun dah payah, inikan pulak 3 kali ganda! Mudah-mudahan diorang semua dengar kata, kalau tak.....aku dah plan siap-siap dalam kepala aku ni nak buat apa.


Hari ini aku nak call celcom lagi. Promise is a promise dan aku akan tuntut. Aku tak predict betul service diorang teruk sampai macam ni. Aku bukanlah cerewet sangat, tapi bila u dah janjikan service, mesti oranga kan aspect u akan beri yang terbaik untuk jaga imej kan! Astaghfirullah......pagi-pagi dah mula dah. Hilang pagi nan indah aku.................

No comments:

Post a Comment